پرسش‌های متداول

تعداد بازدید:۳۶۷

آخرین ویرایش: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲


آیا پایان نامه ها یا فایل آنها قابل دسترسی است و امانت داده می شوند؟

دانشجویان همه دانشکده ها می بایستی یک نسخه از پایان نامه را به صورت صحافی شده به کتابخانه مرکزی  تحویل دهند. به همین جهت در کتابخانه مرکزی از همه پایان نامه های دانشگاه علوم پزشکی اردبیل یک نسخه وجود دارد. این پایان نامه ها صرفا" در بخش پایان نامه قابل مطالعه بوده و امانت داده نمی شوند.

آخرین ویرایش۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

هر کاربر چه تعداد کتاب می تواند امانت بگیرد؟ مدت امانت و تمدید چند روز است؟

کتاب‏ های نفیس و نایاب، کتاب‏ های مرجع، نشریات ادواری، فرهنگ لغات و دایره ‏المعارف‏ ها، نقشه‏ ها و اطلس‏ها و پایان‏ نامه‏ ها امانت داده نمی ‏شوند.

اعضای هیأت علمی، 8 جلد کتاب به ‏مدت یک ماه؛

دانشجویان مقطع کارشناسی و دکتری حرفه‏ ای، 2 جلد کتاب به ‏مدت 10 روز

دانشجویان تحصیلات تکمیلی، 6 جلد کتاب به ‏مدت 10 روز

دانشجویان استعدادهای درخشان، 4 جلد کتاب به ‏مدت 10 روز

کارکنان 2 جلد کتاب، به ‏مدت 10 روز، می ‏توانند امانت بگیرند.

امکان تمدید کتاب، 2 بار به مدت 10 روز می‏ باشد.

آخرین ویرایش۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

در صورت مفقود شدن یا ناقص شدن کتاب امانی چه باید کرد؟

در صورت مفقود یا ناقص شدن کتاب امانی کاربر کتابخانه  باید همان کتاب را خریداری و به کتابخانه تحویل دهد. در صورتیکه کتاب مورد نظر یافت نشود با صلاحدید مسئول  کتابخانه، به ارزش همان کتاب ، کتاب دیگری خریداری شود.

آخرین ویرایش۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

چگونه کتابهایی را که امانت گرفتیم تمدید کنیم؟

جهت تمدید کتاب، می توان به صورت حضوری به میز امانت مراجعه کرده و درخواست تمدید نماییم چنانچه کاربر دیگری کتاب را رزرو کرده باشد امکان تمدید وجود ندارد. و یا می توان  به آدرس https://lib.arums.ac.ir/ مراجعه کرده و بعد از وارد نمودن نام کاربری و رمز خواسته شده، کتابهای مورد نظر را انتخاب و  Renew را تیک زده و در پایین renew All یا renew selected را کلیک می کنیم.

آخرین ویرایش۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

شرایط و  نحوه عضویت در کتابخانه چگونه است؟

شرایط عضویت:

  • اعضای هیأت علمی با ارائه‏ ی حکم کارگزینی؛
  • دانشجویان با ارائه ‏ی کارت دانشجویی؛
  • کارکنان با معرفی ‏نامه از بالاترین مقام محل خدمت و یا ارائه ‏ی کارت شناسایی معتبر؛

نحوه عضویت:

  • عضویت در کتابخانه‏ ی مرکزی با تکمیل فرم عضویت و ارائه‏ ی یک قطعه عکس 4*3 امکان‏پذیر می ‏باشد.
  • دانشجویان مهمان، با ارائه ‏ی معرفی‏ نامه‏ ی رسمی از آموزش دانشکده‏ ی مربوطه می‏توانند در کتابخانه‏ ی مرکزی عضو شوند.

آخرین ویرایش۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

نحوه ی تسویه حساب به چه صورت می باشد؟

نحوه ی تسویه حساب دانشجویان کارشناسی:

بعد از گرفتن فرم تسویه حساب از آموزش مربوطه، به بخش امانت کتابخانه مرکزی مراجعه کرده و در صورتیکه از هیچ کدام از کتابخانه های دانشکده ای و یا بیمارستانی کتابی در امانت نداشته باشد برگه تسویه امضائ شده و مهر زده می شود.  در غیر این صورت  فرایند امضا و زدن مهر به بعد از برگرداندن کتاب به کتابخانه مربوطه موکول خواهد شد.

نحوه ی تسویه حساب دانشجویان دوره دکتری حرفه ای:

دانشجویان دوره دکتری عمومی لازم است به همراه فرم تسویه حساب، یک نسخه از پایان نامه صحافی شده و سی دی حاوی فایل ورد، پی دی اف و فایل اس پی اس( برای دانشجویان  داروسازی ضروری می باشد) را  به بخش پایان نامه تحویل داده و بعد به بخش امانت مراجعه نمایند.

آخرین ویرایش۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲